Saturday, January 3, 2009

Cerita aku....

Umor aku masuk 32thn pada 2009 nih, bila tgk mentor2, sifu2 yg ada nih.. aku rasa aku nak hijrahkan diri aku dari ZERO to HERO insyaallah...akan aku ikut cara dorang nih step by step ngan istiqamah. terlalau byk masa, peluang dan duit yg aku bazirkan in few years back. Tp, rasanya blum terlambat utk aku buat perubahan pada diri n family aku. Ok lah. Aku ada sorang wife dan 2 anak dara yg cun.(huhuhu). Aku n wife setup bisnes kanopi, printing dan lain2. Yang lain2 tuh biasanya bisnes bermusim cth: market tgh hot brg makeup branded, kitorang pun g borong pastuh jual le kat kengkawan. mcm la nih tgh demam tudung Ekin Mawi, kitorang g beli kain dahtu wat le tudung tu then jual...(hehe)..Yg bermusim ni kerja penat skit, tp masyuk lebey skit..

No comments:

Post a Comment